Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Η γιαγιά μου η Κασσιανή στα TOP BLOGS

Τι καλοί άνθρωποι είναι αυτοί βρε παιδί μου; Τι ευγενικοί !!!
Πολύ ωραίο το blog σας μας είπανε και μας δώσανε το χαριτωμένο μαύρο κουμπάκι τους να στολίσουμε τη σελίδα μας.
Η χαρά και το καμάρι της γιαγιάς μου της Κασσιανής δεν περιγράφεται !!!
Εχει σηκωθεί από τα χαράματα, έχει ξεσηκώσει και το σπίτι στο ποδάρι σήμερα και δώστου πια "μπήκα στα καλύτερα μπλόγκς" δεν έχει αφήσει άνθρωπο που να μην το πει....
Ούτε ξέρω πού θα φτάσει ο λογαριασμός του ΟΤΕ, όλες τις φιλενάδες της πήρε, ζωντανές και αναχωρήσασες να τους το πει, τη Θεία Μαρίκα πήρε και τον θείο Αριστοτέλη, τον αδερφό μου που έχει τσακωθεί με τη γυναίκα του την οποία πήρε ξεχωριστά, τον αδερφό της το δήμαρχο πήρε κι αυτός πήρε τον κ. Νομάρχη, το γνωστό της βουλευτή πήρε, τη θεία Αμαλία και το θείο Γιωργίκο, τη Μαριέτα την έβγαλε από την κουζίνα με τα ζυμάρια στα χέρια και την μπαστάκωσε στην καρέκλα να δει το μαύρο κουμπί στη σελίδα και χαμπάρι δεν πήρε η Μαριέτα,
Τη γειτόνισσα την πολυλογού βγήκε στο μπαλκόνι να τη φωνάξει και τις άκουσε όλη η γειτονιά πια μπούρου μπούρου να λένε για τα TOP BLOGS και η γειτόνισσα που είναι και λίγο περήφανη στ' αυτιά ν' ακούει άλλα αντ' άλλων και να ξεφωνίζει η γιαγιά μου η Κασσιανή και να δίνει ευχές στ' αυτούς τους καλούς ανθρώπους που της δώσανε το μαύρο κουμπάκι και να εξηγεί πόσο σπουδαία διάκριση πήρε το blog που της ήρθε τώρα στα γεράματα να φτιάξει και μην αφήνει τον κόσμο στην ησυχία του με τις ιστορίες της.
Η χαρά της είναι και δική μας !!!! Ευχαριστούμε...εκ μέρους της και εκ μέρους μας




1 σχόλιο:

  1. Είσαι καταπληκτική ,χαίρομαι που σε παρακολουθώ,θρυλική η γιαγιά Καισιανή έχω ρίξει το απίστευτο γέλιο και την συστησα και στην κολλήτή μου να γελάει και αυτή,καλή συνέχεια και εύχομαι να κανεις πολλούς πολλούς ανθρώπους χαρούμενους,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε !